DINNER // STHLM @ DIEGOS.



- Såhär såg det ut tredje veckan i Stockholm. När jag bodde hos Diego blev det en del matlagning. Dock inte sådanan här lass som dessa på bilden. Aldeless för mycket kolhyderater för mig. Jag log i matkoma i säkert två timmar efteråt.

Några av er har frågat om det är han Diego som vart med i tv-programmet Bartenderskolan på TV3 så svarar jag här för jag orkar inte skriva samma till er som frågat.
Svaret är ja, det är han men han vill inte bli igenkännd för det på jobbet.

Nu vet ni det!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Sv; Jorå! :)

Vad händer ikväll?

kram

2012-03-23 @ 18:42:55
URL: http://nathalies.nu

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0