HEALTHY SUNDAY.



- Min vanliga "Take-Care-Of-My-Self-Day" som alla andra söndagar. Börjar med att vakna upp vid 13, vilket är ganska tidigt för att ha jobbat natt och lagt sig efter 05.
Gör en god frukost och kaffe.

Sedan blev det ca 25 min Tone It Up träning på yogamattan och sedan en god middag med mamma.
Därefter ät vi mango vilket jag saknat sjukt mycket. Innan vi drog ut på lite powerwalk så gjorde jag en ansiktsmask.

Vill tipsa er om detta goda mellanmål som ni ser till vänster.
  • Keso
  • Frysta blandade bär
  • 2-3 tsk socker
Det är galet gott, nyttigt (bortsett från sockret) och inte mycket kalorier.

Kommentarer
Postat av: Anonym

mer sånt, det var intressant! ((:

2012-02-13 @ 13:02:41

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0