FOODPICS FROM MY PHONE -STHLM.



- Jahaop. Då vart det fullt av matbilder från min kära mobil. Alla dessa är tagna i Stockholm, och trots att jag nyss käkat mig mätt så blir man ju faktiskt lite sugen när man ser dessa bilderna.

Det blev både träning, lång dusch, god mat och övningskörning med mammas bf för första gången.
Tro det eller ej men jag lyckades faktiskt bra första gången. Det var otroligt lärorikt och jag är glad att jag äntligen tagit tag i det och kommit igång.

Om ett tag kommer Oktay och hämtar upp mig, och sedan blir det jobb i baren.
Ses på hörnan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0