DINNER WITH FRIENDS IN STHLM.



- Två bilder från en stod och god middag i Stockholm med Klara och hennes vän. En stor varmrätt och lyxig desert, chokladmousse och alkoholfritt vitt vin. Vardagslyx, ja tack.

Idag top jag ännu ett steg mot körkortet. Kl 09 var jag på trafikskolan efter att ha fått mindre än fyra timmars sömn.
När jag väl kom hem somnade jag en timme i brorsans säng ihopkuren som en lite unge.
Snart ska jag börja fixa mig och sedan blir det till att fira min galna vän Oliver som fyllt 22år. Blir en härlig blandning av Göteborgare och Halmstadbor. Därefter blir det jobb i baren.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

SV; Jorå! Kom hem från Thailand inatt. :)

Vad ska du göra idag?

kram

2012-04-15 @ 11:15:45
URL: http://nathalies.nu

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0