LIKE A LITTLE HOUSEWIVE.



- Hej tjej som försöker se ut som en liten housewive.
Nej, mamma bakade äppelkakan, men med denna bilden vill jag säga att jag kommer med lite mer käk på bloggen inom kort.
Börjar uppskatta köket mer.
"Bra kvinna, du börjar lära dig din plats."

Så är det absolute inte, eller..? Nej men, jag tycker det är roligare med mat. Kul att experimentera lite mer.
Glad i mat har jag alltid varit men nu är jag sugen på att lära mig mer enkla, nyttiga och goda rätter och dylikt.
Sängen kallar på mig. Sov gott folks.

Kommentarer
Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Mums :D

Nattinatti :) sov så gott!

Hoppas du får en fin torsdag!! :D

2012-04-26 @ 00:37:22
URL: http://mooollys.blogg.se/
Postat av: kaffehörnan

Nice stora vantar

2012-04-27 @ 01:13:50
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0