ATT SAMTALA MED SIN DATOR & MAT.



- De senaste dagarna har jag bott själv och lekt vuxen igen. Lika kul som vanligt. Handla, laga mat, dammsuga, vattna blommorna och dylikt när ingen tjatar på en eller säger till när det ska vara gjort.

- Jag har suttit och pratat med datorn ett tag.
Skällt ut den för att den inte vägrar samarbeta med mig och låter bara några sidor funka och reseten får ladda i evigheter tills det sedan avbröts helt.
Internet och jag är inte bästa vänner längre. Ingen musik, inget bloggande, ingen uppdatering, ingen info och fakta utan internet= inget liv. Här är jag just nu.
Jag som kände att jag ändå byggt upp lite bättre karma. Men icke.

Istället tänkte jag att om jag försöker mig på en powernap (for the first time in y life?) så kanske datorn skulle bi bättre när jag vaknat upp.
Tror ni inte jag ligger och vrider på mig i 20min och sedan flyger upp från soffan och börjar röjja igen? Fan.
Och inte blev datorn och internet bättre för det även fast den visar ''Signalstyrka: Bra''. Jävla lögnare. Inte kan man lita på elektronik inte.

Vad ska man göra nu då? Har ju saker och ting att fixa via internet som ska bli gjort innan jobbet.
En kopp te, en halvt skrivet lista och detta inlägg (skrivet i Anteckningar) är vad jag fått gjort.

Nu ska jag fortsätta sysselsätta mig på något sätt, typ skälla ut datorn för femte gången och sedan stänga av allt och sätta på det igen för att se om det fortfarande finns hopp?
Gör't!

Kommentarer
Postat av: elin♥

Inget att tacka för! hade du tänkt ha för dig i kväll?:)

2011-12-16 @ 20:23:33
URL: http://eliinjohnssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0