Q&A - about my yoga.

 
 
ANNA -
Alltså Rebecka du är så jävla grym på yoga! Jag har precis börjat med det och kan inte för mitt liv böja min kropp på det där sättet. Mitt mål är att bli lika rörlig som du är.
 
Answer:
Fina Anna, tack tack tack! Jättekul att du kom på min yogaklass med. Det är bara övning som käller och vilja samt verkligen låta det ta tid och lyssna på din kropp. Jag hjälper dig gärna igen nästa gång vi blir i samma stad och ger lite feedback.
xx
 
CARLA -
hej!! 
Do u teach yoga in Tylosand or somewhere in Halmstad?
Let me know :) 
Great blog and lovely pics
 
Answer:
Hi Carla, I do not teach yoga in Tylösand only working in the restaurant and with events and functions there a bit. But I do have classes at least two time a week at the health club/gym Actic in Flygstaden and Simhallsbadet (city). So just give them a call and they will book you in. If you're intrested in private classes I also do that. so just let me know!
Thanks for your lovely words.
x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0