PRETTY GOOD DAY OFF'S.

 
Måndag 21:44
 
- Kära måndag. Du börjar min vecka med ordentliga tag. Idag fick jag äntligen sova ut. Har haft två lugna dagar i rad nu. Så skönt!
Igår bjöd söndagen mig på sömn, sydamerikansk mat med större dra från Argentina med min fina vän Daniella, massa tjejsnack, tvätta kläder, dejt och läsning till skön brittisk musik.
 
Måndagen var lika bra den.
Sömn, frukost med min house mate i solen ute på gården, framtidssnack, bankärende, Medicare-ärende, en snabbis på gymmet, dusch, vegetarisk lunch på Lentil med Wictor & co, Avslutar dagen med te på The Rum Diary hos mina grabbar, poncho, skön musik och inspiration samt lite grejer på datorn.
 
Snart ska jag hem, hoppa in i mina myskläder och läsa The Libertines boken som för tillfället är min största drog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0