kentst / kluvnakänslor.

Ph: afternoon at KENT St with D.
 
Fredag 21:21
 
- Hej igen. Vilken speciell dag det varit. på eftermiddagen har jag haft alla möjliga blandade känslor i magen.
Jag har tänkt så sjukt mycket på framtiden idag. Vet inte vart jag ska ta vägen. Och ja, jag vet att jag fortfarande är ung och har redan gjort mycket i mitt liv till skillnad från många andra. Men ändå. Jag vet inte hur länge jag vill bo här, om jag ska flytta direkt till Europa efter Australien och Asien eller om jag ska försöka stanna här längre, om jag ska börja plugga eller bara jobba så jag kan resa mer.
 
Snälla universum hjälp mig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0