HEATH SUN & NUTRITION.

PH: our door // two days in the sun.
 
Onsdag 19:35
 
- Sjukaste. Det har varit så galet varmt här den senaste vecka. Man svettas konstant, sover nästan naken och häller ständigt i sig vatten.
Idag är det första dagen som det är lite kyligt. Jag är nästan sugen på att hoppa in i mina hippie pants men jobb i baren väntar ikväll. Därför tror jag nog att shorts blir bekvämast. 
 
Shit, jag kollade nyss hur många grader det var för att jag kände mig lite kall. 23 grader bara.
Låter mycket för er i Sverige. Men ar man van vid över 30 grader dygnet runt så känns detta ganska kallt. 
Det blir helt klart hippie pants tomorrow.
 
The nutrition seminar var riktigt bra och intressant. Dock gick det sjukt fort.
En timme kändes som 20min. Jag försökte anteckna så mycket som möjligt. Nu ska jag till Coles för att köpa något nyttigt snack och sedan till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0