DONAVON FRANKENREITER 15/2 #2 // MY DAY.

Ph: Donavon Frankenreiter's live gig 15th of feb by me.

Fredag 21:19
 
- Sovit över 8h, vart på banken med Daniella, städat min reseväska, läst en bok i solen i Abbotsford, hängt och kollat fotografier med en fransk kille i en garden som jag träffade i min bar, ätit vegetarisk middag och sett ett sydamerikanskt band live, skypat med mamma, hängt lite med lite folk i vårt kollektiv, fyndat mat och snart ska ajg ut till något mysigt ställe med Josefin från Halmstad och hennes kompis.
Kommer bli en skön kväll. Älskar livet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Rebecka ! Du verkar leva ett mycket spännande och roligt liv i Australien och nu är det så att jag är väldigt sugen på att flytta dit några månader . Jag undrar lite hur ni gjorde med era visum , vad ni har för visum? Hur länge ni får stanna ? Och hur ni kan få jobb ? Eftersom jag kommer vara tvungen att jobba där om jag flyttar dit , så är jag nyfiken på om det är möjligt ! :)

2013-03-01 @ 20:12:14

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0