130330.

Ph: Lunch at Lentil.
 
Lördag 20:12
 
- Idag kände jag mig helt utvilad från alla timmars sömn. Thank god, så skönt det var.
Vi drog och åt frukost samt lunch på Lentil, lyssnade på livemusik, men påväg hem var det slut på det roliga. fick världens mensvärk som gjorde att jag knappt kunde cykla... Tog värktabletter och log i sängen och kollade på The Libertines film There Are No Innocent Bystanders.
Därefter kände jag mig som en människa igen. Fixade mig, käkade lite och drog till min kära rumbra. Hängde med två danska killar, drack kaffe och gör det fortfarande. Ikväll ska jag hoppa in i baren igen och jobba. Hoppas värken håller sig borta från mig hela natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0