SKYDIVING & JOB INTERVIEWS.

 
Dagen efter Daniellas 20års dag drog vi på äventyr 15min utanför Byron Bay i NSW. Där utmanade vi våra rädslor genom skydiving. 14 000 ft med 60sek free fall var helt fantastiskt. Sjukt vackert och en otrolig känsla.
Vill vi göra det igen? JA!

Vart nyss på ännu en arbetsintervju även fast jag har två jobb. Men detta lockar mig en del då min kära vän Wictor jobbade där och det är riktigt bra pengar... Jag är pengarkåt för tillfället efter att ha spenderat en del under min roadtrip. Jag har även många framtidsplaner som kräver pengar vilket leder till att jag drars till ställen där jag kan få mer betalt givetvis. Det blir bara högre och högre lön för varje ställe jag går till.
Får se om jag kanske kan kombinera detta stället mer 1-2 shift i veckan för att tjäna ytligare lite mer...
 
Idag jobbade jag 10:45-17 och ska snart dra till Rum Diary för att tjäna pengar genom att hänga med grabbarna, kolla Old-school movies och dricka te till kl 1-2 på natten.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0