ROAD TRIP, 27th Of April - Port Macquarie, NSW.

 
27e april - Port Macquarie.

Idag kom vi till en bra och gratis camping där vi försökte surfa lite men vågorna var inte tillräckligt bra. Något obegripligt hände när vi kom till campingen. Andrea, (en italiensk hippie) från Lentil som jag hängt med ett tag och Marco var med om något galet. De skulle kolla en annan camping till oss alla och medan Marco var på stranden började Andrea köra tillbaka mot oss för att berätta om stället.
Något gick fel på den gropiga och farliga vägen och hans 10dagar gamla jep krockade, sladdade och landade upp och ner. Som tur klarade han sig utan några grova skador då han inte hade säkerhetsbälte. Förvånansvärt nog var det tur då han han hoppa åt sidan mot det andra sätet under olyckan. Hade han haft säkerhetsbälte hade bilen mosat honom och han hade antagligen dött! Sjukt!!

På eftermiddagen fångade Reece fiskar till middag som vi åt innan våra italienska vänner kom och joinade oss efter att de redit ut olyckan.
Jag och Daniella pratade även om våra framtida reseplaner och bestämde oss för att lämna Reece imorgon och fly upp mot Byron Bay då han började bete sig skumt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0