ROAD TRIP, 26th Of April - NORTH OF NEW CASTLE, NSW.

 
26e april - North of New Castle.

Jag och Daniella funderar över om vi ska ta bussen från vår nästa destination direkt till Byron Bay då vänner från USA som Kylor, Eric, Goose, Vlad och Tim är där i endast några dagar till.
Om vi stannar med Reece lär vi missa de exakt på dagen och även kommer inte Daniella spendera sin 20års dag i Byron som vi planerat från första början.
Vi får helt enkelt se imorgon hur de kommer blir...

För tillfället är vi ute i bushen ganska nära vägen och har gjort upp en eld norr om New Castle.
Nu ska jag läsa i min kära bok.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0