LIMOUSIN / FOOD / MEETINGS.

 
Chilla i en limousin med bubbel samt laga goda och nyttiga wraps en helt vanlig dag i Byron. Fan vad ajg saknar denna lilla staden. Jag vill såååå gärna åka dit, fånga några vågor, hänga på min kompis café/cocktailbar och lyssnar på live music varje kväll.d
Jag lovar dig Byron Bay, jag kommer hälsa på dig igen!
 

Igår jobbade jag dubbelt. Först på den NY inspirerade café/bar/restaurangen i Richmond och sedan i Fitzroy på min kära Rum bar men Will.
Nu bär det av på möte med Göteborgaren Benjamin. Vi ska prata framtidsplaner för mig och se vad som kan göras... Därefter blir det coffee training på The Rum Diary som jag får betalt för. Helt okej. En asiatisk lunch på det låter inte helt fel med.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0