DRUM JAM & SUNSET IN BYRON.

 
Njuta av solnedgången, drum jam på stranden, kolla på surfen, njuta av musiken och atmosfären, leenden överallt och öppna hjärtan.
Detta är staden med mest peace & love jag vart i under mina 20år.
Jag vill tillbaka till dig Byron Bay.

Idag är det torsdag och det betyder att jag äntligen är ledig. Det är den ända dagen jag är ledig på veckan och vad gör jag då?
Jag kom hem från jobbet igår vid 02.30 och började städa köket till 03:15 eftersom jag fortfarande var i working mood sedan baren. Det smittades av sig på Ben och han började rensa kylskåpet.
Sedan gick jag och la mig.
 
Jag vaknade för 45min sedan och har fram tills nu börjat med tvätten, ätit frukost och kikat runt lite på internet vilket jag inte haft mycket tid till tidigare.
Igår hade jag ett 2h möte med en göteborgare ang. "stanna-längre-i-Australien-längre" situationen och 30min senare var jag på The Rum Diary för baristaträning, vinprovning och allmänt barmöte.
Tre timmar senare var vi klara och då tog jag med min jobbarkompis till Smith St för att kolla in Los Barbados för att gå på deras öppning av baren.
En vietnamesisk soppa på det och därefter var det dags att jobba i baren igen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0