AGES & DAY OFF's.

 
- Åh vad det går runt och runt i huvudet på mig. Aldrig kan jag bestämma mig vad jag vill göra. Många svåra beslut att ta som kan påverka mycket.
Allt handlar om pengar och tid.
 
Idag är jag ledig. Tog mig äntligen tillbaka till gymmet för att svettas i en timme och därefter en lång dusch.
Dammsög nedervåningen och kort därefter kom Daniella till mig. Vi hade en lite mysig eftermiddag i sällskap av vår favoritserie New Girl som vi missat så många avsnitt från när vi reste.
 
Snart får jag besök här hemma. Film och lite mat står på schemat. Japp, så rolig är jag på min ända lediga dag under veckan. Städa, hänga med favoritvänninan, träna, duscha, middag och film. Låter redan som om jag är runt 35år.
Inte för att det är något fel på det men det passar inte in på en nybliven 20åring.
 
På tal om ålder. Igår lät jag två killar att gissa min ålder när jag jobbade i baren. 26år sa en bekant från USA. Tack! Det ska jag komma ihåg. Det är det högsta jag hört.
Dock var det för min personlighet som vanligt. Det tar jag inte illa vid. Hade jag sett 6år äldre ut än vad jag är hade det vart en annan femma.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0