ROAD TRIP, 14th Of May - Airlie Beach, QLD.

 
- Livet blir vad man gör det till. Oavsätt vart du befinner dig.
Jag är så lyckligt lottad att jag fått chansen att besöka några av världens vackraste platser. Saknar värmen och naturen men Melbourne är ändå bra trots vinterkylan.
 
Idag sov jag ut, tränade en timme, åt vegetarisk lunch på Lentil och hängde med Jack som sorgligt nog åker hem till NZ om en vecka. Detta är en nackdel med att leva som en traveler, man måste säga hejdå till så många fina vänner. Dock får man ännu en anledning till att upptäcka fler platser och besöka vännerna runt om i världen.
 
Efter satt jag 20min på bussen med min kära bok, omringad av massa Aussie skolbarn som såg ut som elever från Hogwarts.
Chai latte och massa snack på the organiska cafeét 2Pocket. Därefter tog jag en varm dusch hemma och ska snart möta upp några vänner och gå på bio. Monsters University!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0