WEDNESDAY, BUSY DAY AGAIN.

PH: Jag i Brendans (house mate) snyggaste outfit. // Mina fötter och vår goda frukost på balkongen. // Häng på vårt förra jobb. // Daniella nyvaken i hippiehuset vi hyrde två dagar. // Jag nyvaken hos Karin med fruktfrukost. // Daniella och papegojorna i Lorne. // Vårt gypsy home två veckor till. // Försöker se lite bra ut i ett blåsigt Great Ocean Road.
 
Onsdag 09:27
 
- Dagens planer:
  • Äta lyxfrukost på Lentil med Daniella.
  • 11:00-11.45 Daniella och jag har arbetsintervju på ett av Collingwoods populäraste ställe, HUXTABURGER.
  • 12:00 Jag drar på arbetsintervju på rockhotellet The Bendigo.
  • 13:00 MMA Fitness.
  • 15:00 Lägenhetsvisning.
  • 19:15 Intermediate Reformer work out.

Kommentarer
Postat av: captivatedminds.blogg.se

Fan vad fint.

Svar: sv: åh tack!!
Paparazzibecka

2013-01-09 @ 00:35:22
URL: http://captivatedminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0