TRIAL @ ALUMBRA NIGHTCLUB.

 
Fredag 19:05
 
- Hej världen. Ville bara säga att vi hade en toppen kväll igår.
Jag åt middag med Samuel på en lyxig japansk restaurang och drack cocktails på en fantastisk rooftop bar. Därefter blev det whiskey med Daniella, mötte upp två svenska tjejer från Stockholm och hängde sedan med två modellkillar.
 
Idag var jag en aning bakis, drog till den nya lägenheten och skrev på, åt sushi, handlade mat och lagade lite hemma. Sedan log vi bara och vilade inför ikväll.
 
Daniella har nu åkt till jobbet och jag ska snart har en trial Alumbra. Bilderna från stället ser ni ovan. riktigt cool är det. Nu ska jag börja fixa mig inför ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0