SUNDAYS @ PEOPLES MARKET // FANTASTIC TUESDAY.

Ph: Sundays at Peoples Market.
 
Tisdag 16:40
 
- Vilken bra dag jag haft. Började med över 8h sömn, frukost på sängen (soffan och täcket jag sover på), cyklade till gymmet och tränade i 45min, simmade 200m, hängde i jacuzzin, bastade, duschade, cyklade hem, fixade tvätten på balkongen i solen, åt lunch på Lentils, solade 20min rygg och nu sitter jag och skriver med vänner som ska komma hit till Melbourne och hälsa på.
Snart är det dags för staff meal på jobbet och därefter jobba inne på Bills Bar.
Några killkompisar från Halmstad har landat här i Melbs nu och jag ska försöka visa de runt lite här inom de närmsta dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0