SUNDAY, HIPPIE DAY // MY MEETINGS.

PH: Kirthan Meditation. // Flummiga kvällar i vårt förra boende i Carlton. // Ceres Sunday Market. // Lunch, matkoma och häng på gatan en vanlig söndag.
 
Tisdag 11:59
 
- Veckans första arbetsintervju är nu avklarad och det kändes ganska bra faktiskt förutom när de gjorde ett oförberett kaffetest. Om några dagar får jag reda på om hur det gick för mig.
Nu blir det en timme Body Balance, därefter sushilunch och sedan ner på arbetsintervju på ett av de bästa och mest omtalade nattklubbarna här i Melbourne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0