STREETART // SAMMANFATTNING AV VECKAN.

 
Söndag 23:58
 
- Nu tar denna veckan slut.
Vad har jag hunnit med under de senaste sju dagarna då?
 
Flyttat in till vår snygga killkompis och andra grabbar i deras lyxlägenhet på två våningar, slagit mitt personliga rekord på att jobba 49h och 35min, sovit på madrass och soffa, fått gratis cider, organic juice, lasagne, paj och dylikt från mina jobb, ätit lyxfrukost två gånger, testat djungle juice, slagit rekord på högst dricks under en kväll i Melbourne, tränat två gånger, ätit froozen yoghurt med Tom, druckit vin, haltat av allt spring på jobben, haft ett möte ang. den kommande rumbaren på populära Brunswick Street, träffat tre svenskar, haft otur med min cykel ett x antal gånger, haft några små cruchs på några jobbarkompisar, tvättat mina gympaskor för första gången, köpt kärlek= en t-shirt från ZOOYORK, ätit kinamat och druckit med min chef och två jobbarkompisar, blivit kallad workocholic 123456 gånger, varit utelåst, smugit in hos grannarna, träffat massa nya fina vänner, hängt bland läskigt höga människor, jobbat i 38grader och massa annat galet.
 
Godnatt världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0