NIGHT JAR MARKET PT 1.


Ph: Night Jar Market in Torquay.
 
Tisdag 06:54
 
- Godmorgon Australien. Jag har precis fixat mig och är snart redo för att hoppa på cykeln och dra ner till stan för att jobba på cafét. Därefter har jag ett möte på Brunswick St (stans hippaste gata som vi kommer bo väldigt nära och som jag jobbar en 4min ifrån) då de kommer öppna en ny bar. Får se om det är något för mig och om jag kan byta ut det mot exempelvis caféjobbet beroende på salary.
 
Sedan väntar ett kvällsskift för mig på Bills Bar.
Lång dag... Jag kommer däcka så hårt när jag kommer hem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0