MORE INTERVIEWS AND APARTMENT INSPECTIONS.

Ph: Sunny day in Warrnambool.
 
Torsdag 08:40
 
- Godmorgon Australien och godnatt Sverige antar jag.
Igår avslutade v kvällen med ett efterlängtat avsnitt av favoritserien New Girl.
 
Ska hoppa in i mina platforms och ta mig ner till Miami Hotel för en second interview as receptionist, kitchen hand and barista. Får se vad de säger och om det går att få endast vardagar på stället. Hoppas hoppas..!
 
Ska vara där kl 10:00 och kl 12:15 ska jag och Daniella kolla på en lägenhet som ligger i närheten.
Därefter blir det arbetsintervju på ett av de populäraste barerna i Fitzroy, Bimbo Delux. Låter kanske lite roligt men det är verkligen raka motsattsen till namner. Ganska ironiskt. Mer old school och hipster skulle jag kalla det.
De skickade två hur fina mail som helst till mig och hur bra allt lät och att de ville ha mig där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0