LORNE // WATERFALL.

Ph: Coushsurfing and forest n' waterfall trip in Lorne.
 
Onsdag 16:20
 
- Efter lite mer än 4h sömn, två koppar kaffe och mat på jobbet skickade chefen hem mig 1.5h tidigare så jag kunde dra hem och vila lite innan mitt nästa jobb. Satt i solen 5min (26 grader), tog en iskall dusch och ligger nu under täcket med underkläder och en vattenflaska.
Skönt att jag kan jobba i shorts i baren ikväll iallafall, annars vet jag inte vad jag hade tagit mig till.
 
Ska blunda i 5min innan jag klär på mig och drar och handlar lite innan mat och jobb på Bill's Bar med Naomi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0