LORNE ROADTRIP // A DAY OFF.

Ph: roadtrip back from Lorne.
 
Torsdag 15:38
 
- Nu har jag äntligen fått sova ut. Skulle hängt med Daniella, jay och Toby efter jobbet men jag var så trött och behövde verkligen sova. Efter ca 9h sömn var ajg utvilad igen och drog och lyxade till det med en varm och ordentlig frukost på Lentil. Därefter var det raka vägen till gymmet och Hatha Yoga.
 
När träningen var avklarad cyklade jag inom caféjobbet för att småprata lite med Daniella och sen till Woolworths för att handla lite mat.
Nu har jag stått och lagat god mat som jag håller på att slänga i mig för tillfället.
Idag har jag en helt ledig dag och ska bara ta det lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0