LIKE A HIPPIE.

Ph: jag i morse runt kl 07:20 på våran enorma balkong.
 
Onsdag 20:46
 
- Ungefär såhär kan jag se ut i det härliga vädret i älskade Melbs. Har numera två dreads, en med garn, en piercing i näsan (nej, ska inte ha pricken, den är bara där för att näsan ska läka. Kommer byta till näsring om en vecka tror jag), lite solbränd och min fina hippie t-shirt jag fick som avskedspresent från Patrick när jag lämnade honom i kalla Halmstad. Lite hippie över det hela men vafan, det är Aussie, sommar, kultur och alla är vi unika och vackra här. Älskar staden, älskar allt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0