I GOT THE NIGHTCLUB JOB BUT I DON'T WANT IT.

Ph: Karins bilder från julafton.
 
Lördag 14:50
 
- Hej världen. Tänkte uppdatera er innan jag drar iväg.
Var på trial och jobbade i buddha barer med snygga bartenders igår natt. Men det var för crowded, massvis med asiater, rnb samt house (som jag INTE gillar) tinnitus varning och varmt.
Givetvis fick jag jobbet, skjorta och massa blanketter direkt efter men jag tror fan jag ska tacka nej till det. Nattklubbsjobb var en dröm för över ett år sedan men nu har jag gjort den delen och jobbar hellre i mysiga cocktailbarer med skönt folk som kan bete sig bättre.
 
Idag har jag en trial på en lite hemlig cocktailbar där Daniella också haft trial. Ska se om det är något för mig, vilket jag är ganska säger på att det är. Men innan dess blir det vegetarisk lunch på Lentil och därefter lite streetstyle fotografering på People Market.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0