CHILLING TRIPPING WORKING SURFING.

Ph: Surfing i våtdräckt och skyddade oss från hettan och brandvarningen på över 40 grader genom att chilla hos A med god och nyttig lunch,
 
Lördag 23:10
 
- Efter en utekväll efter jobbet igår med Amelia och grabbgänget så kände jag bara för att chilla ikväll efter jobbet. Det är sjukt vad jag jobbar denna veckan. Mitt nya smeknamn är numera workocholic.
 
Jag och Daniella drog hem till Jarrod och Amelias hus och hängde där hela kvällen. Musik, värmelampa, soffor i trädgården, vin och trippin'.
Nu är vi båda hemma och har den lyxiga lägenheten för oss själva medan några killar är på festival och de andra håller sig onyktra på andra sätt. Men jag och Daniella behöver vila, speciellt jag som jobbat röven av mig varje dag och haft en hel del dubbelpass.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0