BACK FROM SURF CITY.

 
Lördag 17:35
 
- Nu är vi tillbaka från två dygn i surfstaden Torquay där vi hälsade på lite vänner och familjebekanta. Vi har hunnit med otroligt god mat, glass i 40+ grader, surfing x2, hänga i Surf City och kika på alla surfaffärer, tränat i gymmet vi bodde i, hängt på hippiemarknaden Night Jar Market, ätit känguru, planerat lite roliga saker i februari och bara njutit i nuet.
 
Har slängt i oss sen lunch, betalt hyran och nu tvättar jag sängkläder för fullt. Vad händer denna lördag tro?
Ingen aning än så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0