A GREAT START AT THE WEEK // RANDOM PHOTOS.

PH: Me and my lovely friends in Halmstad, Sweden. Miss u girls... // James, me and Daniella at People's Market for the first time. // Me outside our Meditation Center. // Just a random photo from a friends dinner in Halmstad.
 
Måndag 20:48
 
- En helt perfekt dag och perfekt början på en ny vecka full av arbete.
Kl 10:00 gjorde jag och Veronica i ordning Huxtaburger på Smith St inför öppning och efter kl 14 fick jag sluta och fick en gratis hamburgare till lunch.
Därefter drog jag till mitt andra blivande jobb där Daniella jobbar för tillfället vilket är vår bekants café inne i stan. Hängde där och planerade upp ett roaster. Därefter slutade Daniella och då stötte vi på vår gamla jobbarkompis Callum.
 
Kl 16 var det dags för träning i 2h med en sushi-middag emellan. På väg hem cyklade jag inom Lentil för att äta lite vegetarisk kvällsmat och sedan hem vid kl 20.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan avslutar jag kvällen med Two and a Half Man samt en kopp grönt te i sängen.
Imorgon väntar en tidig morgon och två jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0