130109.

PH: Daniella, Trav och jag hos Travs släkt på Aussie-christmas. // Daniella och jag i bakgrunder påväg till stan. Ja, tro det eller ej men det är lag på att använda cykelhjälm här. Nu förstår jag varför, de kör helt galet! // Gratis frukost på Lentil. // Jag i mitt sportigaste tillstånd. // Daniella och jag käkar kvällsmat på Lentil. // Daniella tar smygbilder på mig under min meditation hemma hos Karin. // Smygbild på mig igen, fast denna gången sovandes.
 
Onsdag 18:06
 
- MMA träning med min förra chefs flickvän, lägenhetsvisning och två arbetsintervjuer är nu avklarade. Daniella är på trial på ett av de ställena jag var på intervju och jag ska till samma ställe på lördag! Efter det blir det nog lite häng med några vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0