WHERE ARE MY STARS LAUNCH PARTY FASHION EVENT #4 // AMAZING DAY.

Ph: by me, Where Are My Stars? -launch party in Williamstown.
 
Torsdag 23:40
 
- Vilken underbar eftermiddag/kväll jag haft.
Jag berättar mer en annan dag i samband med bilder men jag iallafall säga, Grattis på födelsedagen mamma, hoppas du blev glad av din lilla överraskningsshow på Skype när Donavon spelade. Tolkar trårna som ett ja, fick Corona från älskade Donavon Frankenreiter under hans gig i Docklands, galna skate och cykelturer i stan med Daniella och Kylor, sång och musik, mat, fire dancing ute på gatan och massa annat.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0