VIEWS // BOYS // DAY.

PH: View from Naked For Satan Rooftop Bar. // Matt and Toby making some food.
 
Torsdag 15:51
 
- Idag hade jag en day off vilket betyder inget jobb alls. Men workoholich som jag är drog jag till Lentils och åt frukost med Reece i solen och därefter gjorde jag mitt fösta volontärjobb på Lentil As Anything. Nice stämning som vanligt och underbara människor med öppna hjärtan och massa tips och stöd. Som en extra internationell familj.
 
Nu är jag tillbaka hemma i rummet och svettas. Sitter i underkläder och försöker göra drag i rummet med öppna fönster och dörr men inte hjälper det inte... Snart kommer Daniella hem från jobbet och då ska vi dra och tvätta kläder för första gången på ett offentligt laundry.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0