RANDOMS AND UPDATE FOR NOW.

PH: Some random photos from vernisages with friends from Finland ect.
 
Lördag 20:34
 
- Igår var det en lugn kväll hemma efter jobbet men idag ska det bli raka motsatsen. Det blir förfest här, sedan till The Workers Clum där en av våra house mates Neil ska spela med sitt Indie Rockband och däreftee lite mer förfest och sedan bär det ut till stan.
Det är nämligen White Night inatt vilket betyder att det är en av årets största utekvällarna of the year hör i Melbourne med massa event, fyrverkerier, light party, vattengrejer, band som spelar o.s.v En enorm gatufest helt enkelt. Det kommer bli galet!
 
Nu ska jag springa och leta efter Daniella som pratar med sin mamma i telefon någonstans i huset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0