LENTIL // MOVED TO FITZROY.

Ph: Lentil med Daniella och Julia.
 
Torsdag 20:44
 
- Slänger upp lite bilder från när Julia från vår gamla gymnasieskola kom och hälsade på i Melbourne. Givetvis tog vi henne till älskade Lentil As Anything där vi hängde ett bra tag. Kvällen innan dess hälsade Daniella och Julia på mig när jag jobbade och därefter visade vi henne runt på Brunswick St.
 
På tal om Brunswick St, nu bor vi en gata bort från den grymmaste gatan i Melbourne.
Melbourne sägs vara den bästa staden i Aussie. Betyder inte det att vi bor 2min från Australiens grymmaste gata? Jo, det skulle jag faktiskt kunna tro.
 
Flyttade till ett gammalt australienskt hus på John St i Fitzroy och har ett av de grymmaste rummen i tvåvåningshuset. Dock var det lite tråkigt att flytta från våra tre grabbar och deras fräscha lägenhet. Men de har lovat middag inom kort så det ska bli kul.
Oh fick nyss en deja vu! Hmm.. undra vad det kan betyda..?

Nu ska jag fortsätta vika mina kläder och göra mig lite hemmastadd i sällskap och lite skön Soul spelandes från datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0