GALLERY DAY // PERFECT DAY.

Ph: on our way to the people's market a few weeks ago.
 
Torsdag 20:21
 
- Vad har jag gjort idag? Haft en fantastisk dag!
Sovit till 10, power flow yoga, core, haft en mysig saknad stickad tröja på mig, besökt 5 gallerier varav två med Daniella, kollat i antika affärer, ätit middag på Vegie Bar med Daniella, haft massa tjejsnack, unnat oss cookies, blivit inspirerad, promenerat och Fitzroys bästa gator och fastnat i konversationen med spännande främlingar.
Om 1.5h ska jag ta mig till baren för att jobba med lite snygga jobbarkompisar. Ser fram emot det..!
Men fram tills dess ska jag nog bara låta min kreativitet flöda en stund med skön musik, lite målafärg på golvet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0