CAM'S BIRTHDAY #2 // HECTIC DAYS // STORM'S COMING.

Ph: some photos from Daniella's camera at our house mate Cam's birthday.
 
Onsdag 15:24
 
- Igår hade jag en intensiv dag.
Vaknade runt 10, jobbade 5h på Huxta, drog till gymmet för intensiv impact boxing training, proteinshake till middag, hem och duscha, cykla till barjobbet kl 8pm, jobba i nästan 6h, lägga mig efter halv 2am, försova mig två timmar till cafejobbet och jobba till tjugo i tre idag.
Bli hemskickad 20min tidigare p.g.a kommande storm i Melbourne och ändå få betalt för den sista tiden. Packa med en fruktsallad och juice i väskan för att sedan ta mig till mitt träningscenter som jag nu har tagit skydd i. Det är säkrare än huset jag bor i.
Ska simma, bada jacuzzi och basta lite nu. Vi får se hur väderstatusen är efter det och om jag kan ta mig hem. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0