ART DAY.

 
- Har ni sett Beyonce's dokumentär? Leta upp Life is but a Dream, riktigt fina moment i den. Jag är inte något stort fan av Beyonce eller hennes musik men fan vad smart, stark och vacker denna kvinna är. Jag tycker helt klart att den är värd att se.
Tror de kom ut för någon vecka sedan.
 
Har sovit ut, tränat Power Flow Yoga 45min och Core 30min samt cyklat i regn. Detta är verkligen en art day känner jag. Tråkigt väder, höstkläder, musik, yoga och konst. Kan det bli en bra dag? JA. Ska ta och dra ner till något galleri och få lite inspiration. Det var ett tag sedan jag besökte något galleri, snart tre veckor sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0