TUESDAY.

Ph: from Sondio and a random cat that went in to our house all the time during day and night.
 
Tisdag 10:20
 
- Godmorgon världen. Jag har lyckats sova ut i 8h efter ett väldigt lugnt men trevligt arbetspass med Will igår natt. Vi var även snabba att stänga en halvtimme tidigare vilket aldrig hänt då jag vart med och jobbat tidigare.
Mamma är morgonpigg och villa fixa frukost till mig så fort jag vaknade. Känns lite konstigt att ha henne här men himla roligt ändå.
 
Ska snart ta en simtur i poolen efter frukosten. Känns som det kommer bli en minst lika bra dag idag som igår.
Ta hand om er!
PEACE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0