TOO HAPPY TO SLEEP.

 
Lördag 10:24
 
- Pust... Jag har inte kämpat med att somna så länge som inatt. 
När jag kom till jobbet igår var managern ganska sjuk och sliten och givetvis hade han smittat mig då jag började nysa, hade sovit några timmar under dagen, fightades med enorm huvudvärk och kände mig alldeles sliten och förstörd. Så vi båda hällde i oss lemon and honey water, någon engelsk medicin, en whiskeygrogg, lemon water och kaffe.
 
För att få lite snabb extra energi sprang jag och köpte chocolate milk och åt lite lyxchoklad. Efter några timmar var energin där, närmare sagt kl 02. De två sista timmarna av arbete var energin igång vilket också resulterade att jag inte kunde somna när jag kom hem. Jag började tänka på mamma, vilken flygbuss hon kan tänka sig ta in till stan, vart jag ska möta upp henne, vad som måste hinnas göras innan dess o.s.v.
Efter 07 började jag lyckas slappna av och somnade efter många om och men.

Dock har jag sovit mindre än 4h nu men jag får helt enkelt ta en powernap senare när jag varvat ner igen.
Det är ju verkligen inte konstigt att min exaltation skulle vara så extrem dygnet innan jag skulle få se mamma och ikväll händer det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0