THURSDAY.

 
Torsdag 18:59
 
- Efter att jag hämtat upp mamma på stationen igen drog vi och röjde runt i stan eftersmo hon ville komma i affärer. Därefter handlade vi mat som nu är uppäten. Tvättmaskinen är igång i full fart och jag ska snart dra och hämta min cykel på Brunswick St. Drar inom jobbet och häller i mig en kaffe och säger hej till grabbarna när jag ändå är utanför och därefter blir det nog dans på Cherry Bar då det är soul night och ett soulband ska spela kl 10pm. Förhoppningsvis hinner jag träffa min brittiska vän Kirk från gymmet och chillar lite med honom med under kvällen.
Nu ska jag dra ut i höstvädret mot Fitzroy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0