STATUS AND UPCOMING TRAVEL PLANS.

PH: Morning photos. // Chilling at Jarrod's place on Australian Day. // Breakfast time at Lentil.
 
Torsdag 15:30
 
- Några har frågat lite om hur det ligger till och vad för kommande planer jag har.
Så nu ska jag förklarar lite snabbt de kommande planerna. Jag ville inte avslöja hela mitt år o.s.v. men några veckor fram iallafall.
 
För två dagar sedan var min och Daniellas tid i huset i Fitzroy över och vi var tvungna att flytta då vår kompis Cam som vi lånat rummet från kom hem från sin USA-resa.
Daniella flyttade till sin kille en bit utanför stan och jag till min jobbarkompis och hans två vänner inne i stan.
Här kommer jag bo tills på fredag, därefter ska jag låna en annan amerikansk bekants lägenhet ända tills vi börjar resa på east coast.
Just nu sover jag på en riktigt skön soffa och klagar inte ett dugg. Imorgon hämtar jag upp nycklarna till lägenheten som ligger också inne i stan med på 30onde våningen och tydligen riktigt nice. Den kommer jag få ha helt för mig själv och ska därför bjuda hem mamma när hon kommer till Melbourne, Australien vilket är på lördag.
 
Därefter finns det chans att Daniella flyttar in till mig på soffan och om inte det kanske en killkompis från Brooklyn, NY kommer istället.
 
Måndag den 15e april säger vi hejdå till Melbourne för ett tag och drar ut och lever gypsyliv i en van och på stranden med massa färsk mat, sova under stjärnhimmel, surfa, äventyra och upptäcka med Daniella och Reece samt hans hund.
Under tiden vi reser runt på Australiens east coast ska jag försöka hälsa på så många vänner som möjligt och samåka med de amerikanska killkompisarna.
 
Jag kommer vara på resande fot i två månader och Daniella i en månad. Därefter åker vi tillbaka till Melbourne till våra jobb för att tjäna mer pengar så man kan resa mera.
 
Jag kommer lämna min dator i Melbourne, vilket betyder att jag under två månader inte kommer blogga. Men kommer ha galet mycket feta bilder att visa er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0