RIVERSIDE.

Ph: by me.
 
Måndag 13:41
 
- Hur fantastiska killar jobbar inte jag med? De bjöd mig på lyxmiddag nere vid vattnet på Riverside i stan innan jobbet. God vad gott!
 
Ska snart gå hem och hämta cykeln. Därefter drar jag och Daniella ner till Lentil för att äta vegetarisk lunch och mysa. Idag är det minst lika höstigt som det vart de senaste dagarna här i Melbourne. Men enligt klart.se ska det bli finare väder lagom tills mamma kommer hit.

AH, jag hoppar nästan till varje gång jag tänker på att jag kommer få se min underbara mamma igen. Detta är så obeskrivligt. Har aldrig känt en liknande känsla som denna. Det går verkligen inte att beskriva det med bara ett ord.
Denna veckan kommer bli en bra vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0