OLD SCHOOL CINEMA & VODKA.

Ph: old school cinema and drinks at a polish vodka bar with my friend Matt from Hollywood.
 
Söndag 14:05
 
- I'm back on track. Efter ett kämpigt pass i baren inatt var jag helt förstörd och slocknade direkt när jag kom hem. Runt tio i nio på morgonen ringde amerikanen Ben som jag lånar lägenheten från att han är tillbaka. Så jag fick gå ner och öppna. Det sjuka är att jag var så trött att jag knappt kommer ihåg detta. Kände mig som en riktig zombie.
 
Sen däckade jag på soffan igen. Vaknade upp för en liten stund sedan och då hade han fixat te till mig och jag får stanna här en natt till. Perfekt!
Imorgon åker vi, så sjukt. Jag, Daniella och en bekant samt hans hund. Ut i det vilda..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0