DAYS, FRIENDS AND COCKTAILS.

Ph: photos by Sam. Me at work.
 
Lördag 15:10
 
- Kort om de senaste dagarna. I torsdags kväll blev det kaffe, cocktails, vin och chill (allt gratis) med Sofia och två killkompisar som jobbar på gymmet.
I fredags handlade jag och mamma lite grejer och därefter blev det lunch och glass med Daniella till sällskap. Runt 15 lämnade jag av mamma på stationen då hon åkte till Torquay, surfingstaden som ligger utanför Melbourne för att bo hos sina vänner tills hon åker tillbaka till Sverige.
Därefter drog jag till frisören och klippte av håret. Skönaste frisörerna och kunderna där. Vi hade så kul! Min frisör hade en konstnärlig tatuerad kompis som han ville fixa ihop mig med och tog mitt nummer och skickade det till honom, haha..
 
Efter det drog jag till Madame Brussles för att ta en drink, chai, kaffe, ostar och tilltugg med min fina vän Wictor. Därefter var det dags för jobb i baren. Under natten kom Wictor in och tog några drinkar med sin kille. Så fina vänner jag vart med igår.
Tusen tack Charlotte och grabbarna på jobbet samt Wictor och hans kille för allt stöd ni gett med efter den sjuka nyheten. Ni är värda guld. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0