BREAKFAST, DREADS & PLANS FOR THE EVENING.

PH: Just another lane in Fitzroy. // Breakfast at Lentil with Dani. // Yuta's doing two dreads in my hair.
 
Torsdag 16:02
 
- Det är 20 grader i solen och jag ska hoppa in i mina jeans och t-shirt för att sedan möta upp Daniella någonstans i smeten bland allt folk i stan för att äta någon form av middag. Därefter ska jag till Eureka Towers med min kompis Matt från Hollywood för att se utsikten över Melbourne från stadens högsta skyskrapa. Vi ska försöka ta oss dit innan solnedgång så man kan få några nice bilder, eller som jag råkade skriva till honom, nude, hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0