WEEKEND IN GOTHENBURG.

 
- Idag bjuder jag på lite bilder från min weekend i Göteborg.
 
Om det är någon stad i Sverige jag är tvungen att välja att flytta till så är det nog Göteborg. Vem vet, om jag kommer tillbaka från Australien så kanske just dessa bilderna blir en del av vardagen i hemstaden. Men nu tar vi en sak i taget. det är så mycket jag vill göra i livet och om jag hade kunnat så hade jag gärna planerat livet i 2-3år framöver. För jag vet vad jag vill göra de närmsta tre åren men det är mycket som måste fixas och sparas för att uppnå det. Inget är omöjligt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0